:: SATU KERINDUAN ::
8:05 AM | Author: .: Lestari Bidadari :.


Assalamualaikum wbt...

Maaf, lama sungguh ana x post apa2 dlm blog nie... ntah la, nak kata bz, x la sangat cuma kadang2 tu x dak feel... Bila ana bc crita ajah nie, ish! memang dahsyat.Kalo ana, memang boleh nangis kat ctu kan...apa2 pun, benda dah pun jadi, biarkan ia berlalu dan jadikannya sebagai sempadan dlm kehidupan yg akan mendatang.

Malam nie, ana curi jgk masa nak buka blog kita nie... hehe. Abih ja wat kerja bibik free, terus ana mintak broadband abah ana nie. Bukak n jalan2 kat blog ampa n shbt2 yg lein, makan angin...terubat la ckit rindu nie. Yg ana frust sangat sbb dah lama sgt x dengaq suara mun, telah la muka dia...bila tgk balik slide kita tu, rasa mcm nak sgt blik ke zaman di maahad dulu..huhu. Zaman kita sume nampak thiqah(kononnya la), zaman kita terpelihara, zaman yang kita bahagia sangat, zaman kita dgn dunia kita saja...ada seronok, ada sedih, ada geram...tp semua tu la yg mengikat kasih antara kita kan...aduh,rindunya...

Lagi lapan hari ana akan mula bermuqim di KL demi ilmu. Sejujurnya, kadang2 ana rasa bimbang, bila pikiaq mcm mana nak imbang study ngan berjuang, mcm mana nak tolong agama Allah nie, kwn2 mcm mana yg ana akan dpt kat sana...boleh ka ana trus bertahan dgn prinsip dlm diri ana ni??? Dalam setiap sujud ana,hanya kekuatan dari Allah yg ana pohon dan harapkan. Doakan ana ya...saat2 mcm ni, nak sgt jumpa hampa sume, sembang2...citer pengalaman n mcm2 lagi la...

Ok la, ana nak kena tlg mak abah ana key in markah murid2 sat...hehe. Jd assitant cikgu n ustaz mestila bz...huhu. Miss u all...pray 4 me k! Luv u all...


Dapatkan TestIslamic di SahabatMusleem.blogspot

"Wanita itu ibarat buah epal,epal yang tidak berkualiti amat mudah diperolehi kerana ia berguguran ditanah..Tetapi epal yang tidak mampu dibeli berada dipuncak, susah nak dipetik, susah nak digapai..Kadang-kadang epal itu risau, kenapalah diriku belum dipetik?...Lantas ia merendahkan martabatnya dan menggugurkan diri menyembah tanah, sedangkan ia sebenarnya telah ﷲﺍ jadikan begitu tinggi martabatnya sehingga tiada siapa yang berani memetiknya..Hanya pemuda yang benar-benar hebat sahaja yang mampu, mungkin bukan di dunia tapi di akhirat sana, insya-Allah...Biarlah jodoh bukan didunia asalkan cinta Ilahi mengiringi"